Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak funkcjonuje nasz mózg i jaki ma na nas wpływ, jak będą wyglądały relacje międzyludzkie po pandemii, Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy zaprasza na cykl spotkań z okazji Światowego Tygodnia Mózgu.
Program:
Piotr Bucki i Mariusz Jakubowski
Temat spotkania:
Mózg nie sługa. Dlaczego tak ciężko jest zmieniać nawyki.
Piotr Bucki - od 19 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce, współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce - m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu, wielu innych konferencjach w kraju i na świecie
Mariusz Jakubowski - stawianie wielu pytań i konsekwentne podejście do nauki w trakcie studiów doprowadziły go do publikacji m.in w Towaroznawczych Problemach Jakości, KOSMOS czy Przemyśle Fermentacyjnym i Owocowo-Warzywnym, dzięki którym otrzymał tytuł Najlepszego Studenta na Pomorzu. Podążając za ciekawością technologicznych aspektów produkcji napoju kombucha trafił do Stanów trzykrotnie. Chwilę po studiach założył dwie spółki, które przez problemy technologiczne i pandemię musiał zawiesić. Dzisiaj stawia pierwsze kroki w modelingu, jednocześnie kontynuując pracę nad tworzeniem produktów spożywczych i przygotowując się do doktoratu.
Łukasz Murawki i Kamil Zieliński
Temat spotkania:
Reklama w mózgu Rozmowa o tym, jak nasz własny mózg prowadzi nas na manowce.
Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor. Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.
Kamil Zieliński - psycholog, trener biznesu, nauczyciel akademicki, przedsiębiorca.
Na co dzień uczy wykorzystania psychologii w życiu i biznesie. Właściciel firmy szkoleniowej KZ Kamil Zieliński. Menedżer kierunku Psychologia w biznesie w WSB w Chorzowie. Vice-Prezes Fundacji Future Hero. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Ekspert do spraw psychologii społecznej i komunikacji w Centrum Analiz Miejskich IRRP oraz recenzent naukowy portalu Mała Psychologia. Interesuje się psychologią społeczną, psychologią zarządzania, budowaniem odporności psychicznej, technikami wywierania wpływu i perswazji, autoprezentacją oraz psychologią komunikacji i języka.
dr Dorota Ackermann-Szulgit
Temat spotkania:
Wpływ aromaterapii na funkcje mózgu.
Dla autorki, szczególnie interesujący jest wpływ olejków eterycznych na funkcje układu nerwowego. Niektóre olejki eteryczne potrafią spowolnić procesy starzenia się mózgu, wiele badań potwierdza nawet właściwości regeneracyjne. Inne olejki z kolei pomagają w koncentracji, czy zapamiętywaniu, a jeszcze inne relaksują i zapewniają jasność umysłu. Zgodnie z niepisaną zasadą aromaterapii podświadomie wybieramy te olejki, których potrzebuje nasz organizm.
dr Dorota Ackermann-Szulgit - neuropsycholog, psycholog społeczny, adiunkt w Katedrze Nauk Społecznych WSB w Toruniu, szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem, współautorka publikacji z zakresu neuropsychologii, neurobiologii, aromaterapii, psychochirurgii. Obszar Jej zainteresowań naukowych i badawczych to: neuropsychologia, neurodietetyka, neurodydaktyka, psychoaromaterapia, a także psychologia społeczna i neuromarketing.
dr Magdalena Zubiel–Kasprowicz i Marta Niedźwiecka
Temat spotkania:
Miłość w czasach zarazy. Czyli wszystko, co chcielibyście wiedzieć o seksie i mózgu, ale boicie się o to zapytać.
Marta Niedźwiecka - pierwsza w Polsce certyfikowana sex coach, pracująca z seksualnością, ciałem, emocjami i relacjami intymnymi. Jako life coach wspiera w rozwoju osoby kreatywne i poszukujące swojej drogi. Psycholog – prowadzi sesje indywidualne i warsztaty dla solistów i par. Jako mówca i autorka teorii popularyzuje świadomą seksualność – Slow Sex. Autorka podcastu "O Zmierzchu" i książki "Slow Sex. Uwolnij miłość".
Magdalena Zubiel-Kasprowicz - filolożka, tłumaczka, kognitywistka, wykładowczyni WSB Toruń i Bydgoszcz, tropicielka narracji w mózgu. Wiedzą i doświadczeniem wspiera i rozwija badania neuromarketingowe prowadzone na rynku polskim pokazując i tłumacząc, że nie taki diabeł straszny jak go malują.