Generacja Z czyli osoby urodzone po roku 2000 to grupa, której siłę nabywczą określa się dziś na około 140 miliardów dolarów. Do roku 2030 będą stanowili największą grupę konsumentów na świecie.
Jak wykorzystać wciąż zmieniające się otoczenie i potrzeby pokolenia Z do tworzenia wartościowych usług i produktów? Jak organizować i współtworzyć z nimi sprzyjające środowisko pracy? Jak wykorzystać technologię i projektować atrakcyjne rozwiązania w tym obszarze?
Na te pytania odpowiemy już w sobotę 18 września, wspólnie z zaproszonymi gośćmi, podczas siódmej odsłony konferencji progressDay. Tegoroczna edycja została podzielona na 3 panele dyskusyjne:
- „Z technologia” – czym jest dla pokolenia Z i jak ją projektować?
- „Z pracownik” – jak współpracować z pokoleniem jutra?
- „Z konsument” – jak tworzyć wartościowe produkty i usługi?
W wydarzeniu wezmą udział m.in.:
- dr Maciej Kawecki - ekspert WSB z zakresu bezpieczeństwa informacji,
- Joanna Kwiatkowska - CTO i szefowa e-commerce KUBOTA S.A.,
- Magda Plewa – Head of HR w Jit Team,
- Piotr Bucki - ekspert WSB z zakresu marketingu, brandingu i komunikacji,
- Leszek Leśniak - dyrektor zarządzający w PANEK CarSharing.
Weź udział w konferencji i spójrz na pokolenie przyszłości z wielu perspektyw. Zapraszamy 18 września na godzinę 12:00 do znakomitej przestrzeni Hevelianum, Muzeum Nauki w Gdańsku. Udział w konferencji jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja.