Marketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Buduje strategie, audytuje i szkoli z zakresu komunikacji w social mediach - zarówno lokalne marki, jak i globalne korporacje.
O ekspercie
Swoje pierwsze kroki stawiała w agencjach marketingowych, by po kilku latach zacząć prowadzić biznes pod własną marką. Współpracowała już m.in. z TVN, Jeronimo Martins Polska, Żabka Polska, Kino Polska S.A. mBankiem, czy Orange. Występuje na największych scenach marketingowych w Polsce. Wybitna specjalistka w dziedzinie Twittera i LinkedIna.
W 2021 roku uzyskała tytuł jednej z TOP 25 Liderek Polskiego LinkedIna według magazynu Forbes Women Polska. Autorka Niby-Prasówki - projektu stanowiącego naczelne źródło newsów dla branży marketingowej oraz PR-owej.
Tematyka komentarzy eksperckich
- social media
- marketing
- komunikacja
- social selling
- employer branding
- personal branding
- employee advocacy