Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji.
O ekspercie
Psycholog społeczny od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom wyróżnić się na rynku i wypracować założenia komunikacji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z tworzeniem wizerunku. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykłada psychologię marketingu i reklamy w Wyższej Szkole Bankowej. Doradza startupom w inkubatorach przedsiębiorczości. Publikuje w najważniejszych polskich magazynach poświęconych marketingowi. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów z światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.
Tematyka komentarzy eksperckich
- psychologia społeczna
- psychologia marketingu
- branding
- employer branding
- strategia komuniakcji
Ekspert w mediach
- Czego może nauczyć nas historia upominków promocyjnych?, oohmagazine, 02.03.2022
- Uwaga! Nie daj się nabrać na „Black Friday"! Oto co warto o nim wiedzieć, Fakt.pl, 26.11.2021
- Na Black Friday czeka prawie 2/3 polskich konsumentów, infor.pl, 18.11.2021
- Sprzedawcy liczą na rekordowe zakupy podczas Black Friday, Bankier.pl, 18.11.2021
- Jak nie utonąć w sieci?, oohmagazine.pl, 19.04.2021
- Przyszłość gospodarki w rękach i głowach kobiet. Womenomics nabiera na sile i znaczeniu, forbes.pl, 13.08.2020
- 8 polskich firm o komunikacji, wyzwaniach i szansach w dobie koronawirusa, nowymarketing.pl, 09.04.2020
- Samochody, co tak naprawdę kupujemy? oohmagazine.pl, 24.03.2020
- 6 pytań kontrolnych gdy wybierasz gadżety reklamowe , Marketer +, 30.10.2019
- Co musisz wiedzieć o swoim czytaczu? , nowymarketing.pl, 27.12.2018
- Trzy punkty widzenia , nowymarketing.pl, 28.11.2018
Ekspert w mediach społecznościowych
Jesteś zainteresowany współpracą z ekspertem WSB? Skontaktuj się z nami: