Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito. Członek Zarządu, Dyrektor ds. Komunikacji i Strategii Medialnych agencji public relations Grupa PRC Holding. Rzecznik prasowy wielu instytucji i firm.
O ekspercie
Zrealizował blisko 100 kampanii wizerunkowych, promocyjnych, marketingowych dla kilkudziesięciu klientów.
Twórca dokumentów strategicznych z zakresu: zarządzania kryzysowego, strategii promocji, marketingu. Współautor projektów edukacyjnych i CSR-owych nagradzanych w ogólnopolskich konkursach, m.in.: najlepsza akcja społeczna w Polsce - nagroda przyznana przez Polską Radę Centrów Handlowych. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Prowadzi szkolenia dla sektora publicznego i komercyjnego.
Twórca dokumentów strategicznych z zakresu: zarządzania kryzysowego, strategii promocji, marketingu. Współautor projektów edukacyjnych i CSR-owych nagradzanych w ogólnopolskich konkursach, m.in.: najlepsza akcja społeczna w Polsce - nagroda przyznana przez Polską Radę Centrów Handlowych. Komentator w mediach branżowych i ogólnopolskich. Prowadzi szkolenia dla sektora publicznego i komercyjnego.
Tematyka komentarzy eksperckich
- public relations i marketing
- zarządzanie kryzysowe
- marketing polityczny
- wybory w USA
- wybory w Polsce
- kryzysy i wpadki wizerunkowe
- social media
Ekspert w mediach
- Jak załatwić dziennikarza. Sztuczki PR, które działają na nieświadomych - materiał dla Press (30.05.2024)
- Skazany na zwycięstwo? "Tylko jeden kandydat? Naprawdę słabo wygląda" - materiał dla Tok FM (5.04.2024)
- Politycy eksperymentują ze sztuczną inteligencją w spotach wyborczych. Czy wyborcy są na to gotowi? - wypowiedź dla wirutalnemedia.pl (16.09.2023)
- "THINK SMALL", czyli jak powstałą jedna z najlepszych kampanii reklamowych w historii - artykuł dla periodyku "Marketer+" (08.12.2022)
- PR-owcy: Jarosław Kaczyński musi zmienić narrację, jeżeli nie chce stracić wyborców - materiał dla portalu press.pl (08.08.2022)
- Marki nie chcą już wojny. My konsumenci też? - artykuł na portalu wyborcza.biz (25.06.2022 )
- O działaniach propagandowych Rosji po wycofywaniu się z niej wielu znanych światowych marek - wypowiedź w materiale "Fakty o Świecie" w telewizji TVN24 BIŚ (13.06.2022 )
- Marki zmienią świat na lepsze. Wywiad z Michałem Raszką - wywiad dla serwisu mycompanypolska.pl (30.05.2022)
- Marki na wojnie. Warwashing czy walka z dezinformacją? - artykuł dla portalu wyborcz.biz (16.04.2022 )
- O greenwashingu i produktach ekologicznych - rozmowa w programie "Pytanie na Śniadanie" na antenie TVP2 (22.01.2022)
- "Szokujące obrazki". Komentarze do protestów i zamieszek w Waszyngtonie - wypowiedź w materiale dla Polskiego Radia 24 (06.01.2021)
- Świąteczny plakat Warszawy - hit czy kit. "Są tu trendy 2021 w pigułce" - komentarz w materiale dla portalu press.pl (23.12.2021)
- H&M po krytyce przeprasza za hasło reklamowe "Mężczyzna nie prosi o pomoc". "Zawiodło i naruszyło obowiązujące standardy" - wypowiedź w artykule na portalu wirtualnemedia.pl (21.09.2021)
- Influencerzy ujawnili plan agencji namawiającej ich do szerzenia dezinformacji o szczepionce Pfizer - materiał dla wirtualnemedia.pl (27.07.2021)
- Facebook w konflikcie z Australią pokazał, że nie boi się walki z państwem - materiał dla Wirtualnych Mediów (26.02.2021)
- Najlepsze spoty Super Bowl 2021 – co pokazali ci, którzy zdecydowali się pozostać w reklamowej grze? - artyukuł w portalu Marketing przy Kawie (15.02.2021)
- Jadwiga Emilewicz z synami na nartach w lockdownie. "Kryzys mniejszy niż szczepienia na WUM, posłanka dobrze się broni" -materiał dla Wirtualnych Mediów (14.01.2021)
- Ekspert ds. marketingu politycznego: jeśli wygra Biden, to o włos - rozmowa w programie "Temat dnia/Gość PR24" na antenie Polskiego Radia 24 (05.11.2020)
- Taktyka sztabu Trumpa przyniosła efekt. Biden wyglądał na zmęczonego - materiał dla portalu Onet.pl (23.10.2020)
- O wyborach w Stanach Zjednoczonych - rozmowa w programie "O tym się mówi" na antenie TVP Info (30.09.2020)
- We wrześniu szczegóły na temat ruchu Trzaskowskiego. "Ma zagospodarować energię ludzi" - komentarz w materiale dla "Faktów" w TVN (25.08.2020)
- Donald Trump utracił swoją pozycję i poparcie - rozmowa w audycji na PolskieRadio24.pl (13.08.2020)
- Platforma Obywatelska zrobi rebranding? "W polityce marką są politycy" - komentarz dla portalu wirtualnemedia.pl (17.07.2020)
- Andrzej Duda zmierzy się z Rafałem Trzaskowskim. "Musi odejść od wizerunku złotego chłopca" - materiał dla portalu wirtualnemedia.pl (04.07.2020)
- Marki bojkotują Facebooka za przyzwolenie na mowę nienawiści. "Problemy zamiatane latami pod dywan powodują pęknięcia" - wypowiedź dla portalu wirtualnemedia.pl (23.06.2020)
Jesteś zainteresowany współpracą z Ekspertem WSB?
Skontaktuj się z nami: