Manager i coach. Praktyk i entuzjasta zagadnień związanych ze sprzedażą i marketingiem.
O ekspercie
Menedżer i coach z wieloletnim doświadczeniem. Od wielu lat dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu w firmach prywatnych i spółkach prawa handlowego.
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończył studia MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie. Ekspert i wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito.
Autor publikacji w ogólnopolskich pismach branżowych Marketer+, Nowa Sprzedaż, OOH Magazine.
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończył studia MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie. Ekspert i wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito.
Autor publikacji w ogólnopolskich pismach branżowych Marketer+, Nowa Sprzedaż, OOH Magazine.
Tematyka komentarzy eksperckich
- Marketing i komunikacja
- Zarządzanie sprzedażą
- Efektywne zespoły handlowe
- Rynek reklamy
- Finanse w sprzedaży
Ekspert w mediach
- Jakie w tym roku będą święta? - wypowiedź w materiale dla Radio Piekary (18.12.2022)
- Śląsk staje się klubową pustynią. Dlaczego dyskoteki i kluby muzyczne upadają? Błędne (biedne) koło śląskiego clubbingu - wypowiedź dla Dziennika Zachodniego (12.08.2024)
- Plajta za plajtą i setki ludzi na bruk. Kłopoty kolejnych znanych marek. Co się dzieje? - wypowiedź dla Faktu (22.06.2024)
- Zaczyna się źle dziać. Polacy coraz częściej pytają o to w sklepach - materiał dla Radia Zet (4.06.2024)
- Lokalny handel umiera? - materiał dla Tuby Chorzowa (23.02.2024)
- Na czym oszczędzają Polacy przy świątecznych wydatkach? Nie chodzi tylko o prezenty - wypowiedź w artykule na dziennikzachodni.pl (17.12.2022)
- Gadżety reklamowe w miksie marketingowym marki - artykuł w magazynie Marketer+ (02.2022)
- Święta droższe niż rok temu, głównie z powodu inflacji; ceny żywności i paliw poszybowały w górę - materiał dla portalu alebank.pl (24.12.2021)
- Polacy na święta wydadzą więcej niż rok wcześniej, głównie z powodu inflacji - materiał dla portalu biznes.interia.pl (20.12.2021)
- Idziemy dalej - felieton w OOH Magazine (10.2020)
- Kto nie ryzykuje, ten… czyli o marketingu w dobie kryzysu - wypowiedź w artykule na portalu signs.pl (17.08.2020)
- Na co postawią marketerzy w 2020 roku - artykuł dla Marketer+ (28.02.2020)
- Gadżety reklamowe pomysłem na trudne czasy - materiał dla portalu NowaSprzedaż.pl (28.05.2019)
- Wykorzystaj moc gadżetu reklamowego na 100% - materiał dla portalu Marketer+ (08.10.2019)
Jesteś zainteresowany współpracą z Ekspertem WSB?
Skontaktuj się z nami:
Skontaktuj się z nami: