Ekspert z zakresu zarządzania marką i komunikacją marketingową. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej. Autor książek o tematyce związanej z reklamą.
O ekspercie
Profesor nadzwyczajny WSB, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Studia ukończył w Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu; tam też się doktoryzował i habilitował.
Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej książki na temat marki, wydanej w języku polskim („Silna marka”). Współtworzył Businessman Magazine. Członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska. Ma duże doświadczenie praktyczne, głównie w obszarze badań rynku i marketingowych oraz kreowania marek (od lat współpracuje z poznańską agencją Soul&Mind, specjalizującą się w brand design).
Tematyka komentarzy eksperckich
- zarządzanie marką i kreowanie marek
- reklama
- komunikacja marketingowa
- badania rynku oraz badania marketingowe
Ekspert w mediach
Intuicja szefa to już za mało, "Gazeta Wyborcza", 25.01.2022 r.
Wspólne wartości równie ważne jak dobry produkt, "Rzeczpospolita", 7.07.2021 r.
Płocki koncern niezagrożonym liderem tegorocznego zestawienia, "Rzeczpospolita", 27.05.2021 r.
„Tędy po trendy”, Polskie Radio Program 4, 29.11.2020 r.
„Bez innowacji trudno o sukces”, Rzeczpospolita, 4.11.2020 r.
Otwarta Antena, Wielkopolska Telewizja Kablowa, 12.12.2019 r.
"Polaków zakupy na święta", Gość Polskiego Radia 24, 16.12.2019 r.
"Przed świętami wydajemy coraz więcej, ale bardziej świadome", bankier.pl, 18.12.2019 r.