Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego. Absolwentka Dziennikarstwa na WDiNP Uniwersytetu Warszawskiego, o specjalność Marketing Medialny i Public Relations oraz studiów doktoranckich na WDiNP Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca Public Relations, Komunikowania w biznesie, Komunikacji interpersonalnej i Zintegrowanej Komunikacji marketingowej
Swoje doświadczenie w zakresie PR korporacyjnego oraz CSR zdobyła w pracy dla marek CEMEX, Amplus, Sofort, Nutricia, City Credit Capital. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie PR produktowego, które zdobyła pracując m.in. dla marek: FMCG: GOSH, OPI, Orly, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, Plast Team, Amway, Perfect Coll; HoReCa - Holiday Inn Warsaw City Centre; przemysł - New Holland, SPBT, Górażdże.
Była współorganizatorką targów branżowych (branża kosmetyczna) oraz redaktorką analitycznych raportów rynkowych z branży FMCG. Do jej obowiązków należało planowanie strategiczne projektów i ich kompleksowa realizacja, kontakty z mediami, organizacja eventów (śniadania prasowe, konferencje, briefingi).
Tematyka komentarzy eksperckich:
- media / także jako narzędzie komunikacji
- Public Relations
- zarządzanie wizerunkiem
- budowanie marki
- komunikowanie w biznesie
- komunikowanie w korporacji
- autoprezentacja
- personal branding
- employer branding
- Zintegrowane Komunikowanie Marketingowe