Branding – czyli praca nad budowaniem marki komercyjnej nabrała w minionych miesiącach kolorytu digitalu. Można byłoby zapytać, jak wobec tego budować markę osobistą. Analogicznie? Skoro wszystko wskazuje na to, że „idzie nowe”, może lepiej przekornie zapytać… jak marki osobistej nie budować? Na pytanie odpowiada Agnieszka Nowakowska, ekspert ds. PR i medioznawca, wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie.
Po pierwsze, NIE BUDUJ sztampowo i nieelastycznie!
Po drugie, NIE STROŃ od Social Mediów
Unikaj niespójności!
Po czwarte, nie komunikuj marki ad-hoc. Potrzebujesz strategii.
Po piąte! Digital.
Autorką artykułu jest Agnieszka Nowakowska, Ekspert WSB, specjalista ds. komunikacji, PR manager z kilkunastoletnim stażem, medioznawca, współzałożyciel agencji PR Festcom, wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie m.in. takich przedmiotów jak: Public Relations, Personal Branding, Komunikacja w biznesie, Komunikacja interpersonalna, Negocjacje