Ekspert z zakresu m.in. psychologii społecznej oraz psychologii reklamy.
O ekspercie
Psycholog, nauczyciel akademicki, coach. Adiunkt na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Absolwentka psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Doświadczenie naukowe, dydaktyczne i organizacyjne zdobywała jako asystent w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, gdzie z wyróżnieniem uzyskała stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii oraz jako adiunkt w Collegium Da Vinci w Poznaniu. W ostatnich latach realizowała projekty naukowe i aplikacyjne w obszarze powiązań edukacji i rynku pracy, badając m.in. subiektywny wymiar studiowania w systemie szkolnictwa wyższego zmienionego przez system boloński, plany edukacyjno-zawodowe studentów, kompetencje społeczne nauczycieli, problematykę wsparcia i pomocy w kontekście analizy zasobów jednostki. Autorka i współautorka publikacji naukowych z tych obszarów.
Tematyka komentarzy eksperckich
- psychologia społeczna
- psychologia a reklama
- psychologia w edukacji
- psychologiczne aspekty pracy i organizacji
Ekspert w mediach
Polskie Radio Program 1: Światowy Dzień Walki z Depresją, 23.02.2024.
Polskie Radio 24: Dlaczego pokolenie Z nagrywa moment zwolnienia z pracy?, 19.02.2024.
Polskie Radio Pogram 1: Czy dzieci powinny mieć dostęp do smartfonów?, 12.02.2024.
Współczesne macierzyństwo w marketingu to zakłamywanie rzeczywistości?, nowymarketing.pl, 16.12.2021.
Jak nie stresować się przed Świętami?, Radio SuperNova, 15.12.2021.
Kobiety kontra biznes – czy Polska to przyjazne miejsce dla przedsiębiorczyń i founderek?, mamstartup.pl, 22.11.2021.
Ojcowie w reklamach to chorowite ciamajdy? Jak marketing projektuje wizerunek mężczyzny?, nowymarketing.pl, 12.08.2021.
Sztuczna inteligencja - jak wyposażyć maszynę w system wartości?, Polskie Radio Program 3, 22.06.2021.
Krótkie treści medialne będą coraz częstsze; nie wyprą jednak klasycznych, Nauka w Polsce, PAP, 11.05.2020 r.