Kierunek studiów wybrany bez wahania? A może jednak liczne pytania dotyczące pomaturalnej drogi, na które nie można znaleźć odpowiedzi i wyboru dokonuje się pod wpływem impulsu albo sugestii otoczenia? Scenariusze są różne, ale mianownik jeden – warto podejmować decyzje w zgodzie ze sobą i nie bać się pomyłek. Takie są wnioski i refleksje ośmiu młodych twórców internetowych, którzy podzielili się swoimi historiami w ramach kampanii Wyższych Szkół Bankowych „Moje studia. Mój wybór.”.
Dokładnie wsłuchujemy się w głosy naszych kandydatów na studia i studentów. Kampania „Moje studia. Mój wybór.” jest odpowiedzią na rozterki i wątpliwości, z jakimi się mierzą na etapie wyboru studiów, nie tylko kierunku, ale też miejsca i formy studiowania.
- mówi Anna Śnieżko, odpowiedzialna za kampanię po stronie Wyższych Szkół Bankowych, największej grupy niepublicznych szkół wyższych w Polsce.
Wierzymy, że zaprezentowane doświadczenia naszych bohaterów sprawią, że podjęcie decyzji odnośnie wyboru studiów stanie się łatwiejsze. Pokażą, że nie ma jednego właściwego scenariusza na odnalezienie odpowiedniej drogi. Każdy tworzy swoją historię. Najważniejsze, żeby tworzyć ją w zgodzie ze sobą.
– dodaje Anna Śnieżko.
Współpraca z White Bits po raz trzeci
Przede wszystkim zrozumienie naszej grupy docelowej, trafne insighty, propozycje wykorzystania wielu formatów i narzędzi, jakie dają Tik Tok i Instagram oraz dobór influencerów. Mamy nadzieję, że będzie to kolejny rok owocnej współpracy i sukces kampanii influence marketing dla Wyższych Szkół Bankowych.
- mówi Anna Śnieżko.
Do kampanii "Moje studia. Mój wybór." zaprosiliśmy influencerów, którzy do kreowanych przekazów podchodzą z poczuciem humoru i zrozumieniem potrzeb swoich odbiorców. Przez główne hasło kampanii wzmacniamy ideę, którą wspólnie z Wyższymi Szkołami Bankowymi budujemy już trzeci rok z rzędu, a która mówi wprost o tym, że to co Ty czujesz, czego pragniesz, jak się widzisz i gdzie chcesz być (za kilka / kilkanaście lat) - jest ważne. I warto iść tą drogą, w zgodzie ze sobą. Zaczynając od postawienia na swoją wizję przy wyborze studiów.
dodaje Anna Prokop, Digital Marketing Consultant w agencji WhiteBits.