Sprzedaż od kilku lat wykazywała naturalny kierunek zmiany. Znaczna jej część z realu przenosiła się do online’u. Transformacja jednak znacząco przyspieszyła, zmieniając oczekiwania i potrzeby, ale także zachowania konsumenckie. Jak więc na nowo budować strategie wsparcia sprzedaży? Czy działania marketingowe powinny zostać przeniesione z mediów tradycyjnych do nowoczesnych kanałów komunikacyjnych?
Internet kontra real
Działania reklamowe oraz wizerunkowe w mediach tradycyjnych wciąż stanowią znaczące elementy strategii marketingowej. Ich rola zależy przede wszystkim od segmentacji interesujących grup docelowych.
mówi Katarzyna Tatarkiewicz,trenerka, mentorka, praktyk biznesu, wykładowca, ekspert i menedżer kierunku marketing i sprzedaż na Uczelni WSB Merito w Warszawie.
Komunikacja stacjonarna
Zmieniające się oczekiwania klientów
Dzisiejszy klient oczekuje, że jego potrzeby zostaną zaspokojone w czasie rzeczywistym w sposób indywidualny. Zaś dostawa zrealizowana w sposób ekspresowy. Dzięki automatyzacji marketingu możemy dziś wyjść naprzeciw tym pragnieniom.
podsumowuje Katarzyna Tatarkiewicz.
Skontaktuj się z nami: