Już po raz czwarty wystartowała kampania z influencerami realizowana przez Uczelnie WSB Merito (dawniej Wyższe Szkoły Bankowe) we współpracy z agencją WhiteBits. W tegoroczną edycję kampanii pod hasłem „#JaTeżTakMam” zaangażowali się znani influencerzy: Kinga Sawczuk, Adam Mirek, Weronika Zych oraz Karolina Tuchalska-Siermińska, Piotr Mąka, Konard Skotnicki i Damian Pilas. Głównym narzędziem kampanii jest TikTok, a cała akcja potrwa do końca września.
Kampania skupia się na temacie wątpliwości i stresu, które towarzyszą osobom stającym przed wyborem studiów. Obawy, które się pojawiają, są liczne i zróżnicowane. To właśnie one stały się inspiracją do kampanii - Czy będę w stanie odnaleźć się w nowym środowisku? Czy powróci era nauki zdalnej? W jaki sposób kształtować przyszłość w kontekście zmian klimatycznych? Czy stać mnie będzie na wynajem mieszkania w obliczu obecnie panujących cen? A co, jeśli nie sprostam wymaganiom sesji egzaminacyjnej?
Wszystkie te pytania zostały przeanalizowane w badaniu przeprowadzonym przez portal Student.pl w 2022 roku. Wyniki ukazały różnice między czynnikami wywołującymi stres u przyszłych studentów w przeszłości i obecnie. Zaangażowani do kampanii influencerzy mają misję wsparcia odbiorców hasłem „Ja też tak mam!”, które czyni proces nazywania i wyrażania swoich emocji bardziej naturalnym, bo przecież poczucie wątpliwości jest zjawiskiem absolutnie normalnym — zwłaszcza w sytuacjach, które są nowe.
Influencerzy przyjęli rolę „buddy’ego”, nie moralizując, ale pokazując, że to, co się czuje, jest w porządku i warto o tym rozmawiać, bo w najbliższym otoczeniu może się okazać, że… ktoś ma dokładnie takie same obawy czy wątpliwości.
Głównym narzędziem kampanii jest TikTok, a tiktokowy profil @uczelnie_merito pełni rolę landig page kampanii, uwzględniając sposób, w jaki młodzi odbiorcy korzystają z wyszukiwarki tej popularnej aplikacji. Na feedzie już pojawiły się kluczowe materiały kampanii: główne wideo, w którym występują cztery postacie: Kinga Sawczuk, Adam Mirek, Weronika Zych oraz Karolina Tuchalska-Siermińska, oraz siedem wideo przekazów od poszczególnych influencerów, odnoszących się do kreatywnej idei kampanii #Jateżtakmam.
Kolejne komunikaty wspierające będą sukcesywnie publikowane w kanałach Ambasadorów.
Wszystkie te pytania zostały przeanalizowane w badaniu przeprowadzonym przez portal Student.pl w 2022 roku. Wyniki ukazały różnice między czynnikami wywołującymi stres u przyszłych studentów w przeszłości i obecnie. Zaangażowani do kampanii influencerzy mają misję wsparcia odbiorców hasłem „Ja też tak mam!”, które czyni proces nazywania i wyrażania swoich emocji bardziej naturalnym, bo przecież poczucie wątpliwości jest zjawiskiem absolutnie normalnym — zwłaszcza w sytuacjach, które są nowe.
Influencerzy przyjęli rolę „buddy’ego”, nie moralizując, ale pokazując, że to, co się czuje, jest w porządku i warto o tym rozmawiać, bo w najbliższym otoczeniu może się okazać, że… ktoś ma dokładnie takie same obawy czy wątpliwości.
Głównym narzędziem kampanii jest TikTok, a tiktokowy profil @uczelnie_merito pełni rolę landig page kampanii, uwzględniając sposób, w jaki młodzi odbiorcy korzystają z wyszukiwarki tej popularnej aplikacji. Na feedzie już pojawiły się kluczowe materiały kampanii: główne wideo, w którym występują cztery postacie: Kinga Sawczuk, Adam Mirek, Weronika Zych oraz Karolina Tuchalska-Siermińska, oraz siedem wideo przekazów od poszczególnych influencerów, odnoszących się do kreatywnej idei kampanii #Jateżtakmam.
Kolejne komunikaty wspierające będą sukcesywnie publikowane w kanałach Ambasadorów.