Ekspertka w dziedzinie employer brandingu, personal brandingu i nowoczesnych strategii marketingowych, łącząca psychologię z praktyką biznesową.
O Ekspertce
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Doświadczona wykładowczyni akademicka, badaczka i doradczyni biznesowa. Wspiera firmy i instytucje w budowaniu silnych marek, optymalizacji działań sprzedażowych oraz tworzeniu skutecznych strategii marketingowych. Realizuje projekty doradcze dla przedsiębiorstw, pomagając im w efektywnym zarządzaniu marką i kreowaniu wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. Prowadzi szkolenia, dzieli się wiedzą z liderami biznesu, wspiera w rozwijaniu strategii employer brandingowych. Posiada doświadczenie zawodowe zarówno w administracji publicznej, jak i w sektorze prywatnym.
Tematyka komentarzy eksperckich
- Employer branding i rozwój kompetencji zawodowych
- Personal branding i zarządzanie karierą
- Psychologia biznesu i komunikacja w organizacji
- Zachowania konsumentów i strategie lojalnościowe
- Nowoczesne strategie marketingowe i psychologia reklamy
Ekspertka w mediach
- Polacy uwielbiają te sklepy. Wkrótce może ich w Polsce zabraknąć, Radio Zet, 5.12.2024