Ekspert Customer Experience i zarządzania zespołami. Trener, wykładowca i praktyk sprzedaży z doświadczeniem operacyjnym w firmie o ogólnopolskim zasięgu.
O ekspercie:
Od ośmiu lat związany z branżą ubezpieczeniową i firmą CUK Ubezpieczenia, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery – od doradcy klienta, przez menedżera, aż po dyrektora sprzedaży. Obecnie jako Head of Sales Operations zarządza operacjami sprzedażowymi w ponad 500 placówkach w całej Polsce – zarówno własnych, jak i franczyzowych oraz partnerskich.
Jest praktykiem biznesu, który łączy perspektywę strategiczną z operacyjną skutecznością. Skupia się na wdrażaniu rozwiązań, które podnoszą jakość obsługi klienta i efektywność zespołów. Zarządza zmianą, projektuje procesy sprzedażowe i buduje zaangażowanie w organizacji.
Wspiera rozwój menedżerów i pracowników jako trener i wykładowca akademicki. Na Uniwersytecie WSB Merito Łódź prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania, komunikacji i customer experience. Ukończył m.in. Psychologię w Biznesie, Coaching, Zarządzanie oraz Customer Experience Management na Akademii Leona Koźmińskiego.
Tematyka komentarzy eksperckich:
Dostarcza komentarzy opartych na realnym doświadczeniu w prowadzeniu dużych struktur sprzedażowych, wdrażaniu CX oraz zarządzaniu zespołami rozproszonymi.
- Zarządzanie zespołami sprzedażowymi - budowanie i skalowanie struktur, rozwój liderów, efektywna komunikacja, praca z zespołami w terenie.
- Customer Experience (CX) - projektowanie doświadczeń klienta w sprzedaży bezpośredniej i online, CX jako dźwignia wzrostu, rola feedbacku klienta w doskonaleniu usług.
- Zarządzanie zmianą i transformacje operacyjne - prowadzenie procesów zmian w dużych organizacjach, opór i zaangażowanie zespołów, pragmatyczne podejście do transformacji.
- Motywacja i rozwój kompetencji pracowników - narzędzia budowania zaangażowania, ścieżki rozwoju, rozwój umiejętności miękkich i menedżerskich.
- Komunikacja i współpraca w organizacji - komunikacja między działami, narzędzia do skutecznej współpracy, kultura feedbacku.
- Edukacja dorosłych i efektywność szkoleń - jak szkolić ludzi dorosłych w organizacjach, podejście praktyczne i mierzalne rezultaty.
Interesuje Cię współpraca z Ekspertem WSB Merito? Skontaktuj się z nami: