Ekspert ds. strategii komunikacyjnych i marketingowych, CSR oraz tworzenia koncepcji brandingowych. Na co dzień doradza zarządom firm z branży spożywczej, produkcyjnej, TSL, finansowej, doradczej, FMCG oraz start-upom. Prywatnie tata Igi i Karola, a także zapalony biegacz. W wolnym czasie zagorzały historyk oraz DJ-ej.
O ekspercie
Od ponad 15 lat Prezes Zarządu oraz CEO w Studio 102 Group, zrzeszającej agencję reklamowa typu 360 stopni, software house oraz firmę audytorsko-szkoleniową. Założyciel Fundacji Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA, szkoleniowiec oraz wykładowca akademicki.W 2015r. nominowany do nagrody “Ludzie, którzy zmieniają biznes” Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz TVP INFO. Członek Rady Programowej oraz ekspert ds. marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu Pracodawców Pomorza. Laureat kilkunastu nagród i wyróżnień m. in. nagrody głównej Stena Circular Economy Awards 2018 za projekt „Z GŁOWĄ / Pozbądź się wszystkiego co nie jest ci potrzebne”.
Tematyka komentarzy eksperckich
- strategia marketingowa
- CSR (Corporate Social Responsibility)
- employer branding
- public relations
- komunikacja z interesariuszami
- brand strategy
Ekspert w mediach
- Raportowanie kwestii ESG – szansa czy obowiązek dla firm?, Gazeta Finansowa, 26.01.2023
- Zrewidować łańcuchy wartości, Gazeta Finansowa, 30.09.2022
- Odpowiedzialność społeczna w duchu równowagi, Puls Biznesu, 25.07.2022
- Raport CSR: Rośnie aktywność firm w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, Nowy Marketing, 12.07.2022