Ekspert z zakresu innowacji i technologii na rynku, przedsiębiorczości i produktywności, a także wdrażaniu na rynek nowych produktów, rozwiązań i start-upów.
O ekspercie
Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie). Certyfikowany trener, coach biznesowy, coach innowacji oraz mentor. Laureat TOP 500 Innovators.
Zajmuje się komunikacją z klientem, sprzedażą i komercjalizacją innowacyjnych technologii IT w branży FMCG i retail. Karierę zawodową rozwijał w firmach związanych z technologią, branżą spożywczą i logistyką. Współtwórca aplikacji BLIX, integratora promocji handlowych. Obecnie zarządza spółką działającą w obszarze integracji danych w chmurze.
Przewodniczący kapituły nagrody Sports Start Up Project, konkursu Log Up i nagrody innowacyjności Targów Outsourcingu. Mentor w programie Top Minds, Huge Thing i międzynarodowym EUXCEL.
W 2012 pełnił funkcję sędziego w Polish National Sales Award. Jest członkiem stowarzyszenia Top 500 Innovators, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Zajmuje się komunikacją z klientem, sprzedażą i komercjalizacją innowacyjnych technologii IT w branży FMCG i retail. Karierę zawodową rozwijał w firmach związanych z technologią, branżą spożywczą i logistyką. Współtwórca aplikacji BLIX, integratora promocji handlowych. Obecnie zarządza spółką działającą w obszarze integracji danych w chmurze.
Przewodniczący kapituły nagrody Sports Start Up Project, konkursu Log Up i nagrody innowacyjności Targów Outsourcingu. Mentor w programie Top Minds, Huge Thing i międzynarodowym EUXCEL.
W 2012 pełnił funkcję sędziego w Polish National Sales Award. Jest członkiem stowarzyszenia Top 500 Innovators, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Tematyka komentarzy eksperckich
- Tworzenie i wprowadzanie na rynek innowacji oraz startup’ów
- Przedsiębiorczość i produktywność
- Zachowania konsumenckie
- Współpraca instytucji badawczych z podmiotami komercyjnymi
- Pobudzanie kreatywności pracowników i organizacji
- Zastosowanie technologii mobilnych i sztucznej inteligencji w życiu człowieka
- Strategie marketingowe oraz strategie produktu
- Prognozowanie trendów ekonomicznych, społecznych i technologicznych
Ekspert w mediach
Świąteczne zakupy – nie daj się oszukać!, Radio SuperNova, 13.12.2021 r.
Blisko 40 proc. Polaków woli kupić używany oryginał niż nową podróbkę markowego produktu, Interia Biznes, 25.07.2021.
Wstaje dzień w TVP Info, Jak nie dać się oszukać jako konsument?, 26.07.2021 r.
Ile będą kosztować nas święta?, RMF Maxxx Poznań, 2.04.2021 r.
Wielkanoc 2021: Ile wydamy na organizację świąt? Gdzie jest najtaniej?, ESKA Poznań, 1.04.2021 r.
5G to obecnie gadżet dla nielicznych, wirtualnemedia.pl, 15.02.2021 r.
Jak nie wpaść w pułapkę zakupów w czasie Black Monday?, RMF Maxxx Poznań, 30.11.2020 r.
W tym roku szaleństwo przecen w Black Friday rozegra się w e-commerce, jak nie dać się oszukać?, alebank.pl, 27.11.2020 r.
Magazyn ekonomiczny: rozmowy rządu z branżami: weselną, fitness i handlową, Polskie Radio RDC, 22.10.2020 r.
O użyteczności telefonów komórkowych w "Witaj, Wielkopolsko!" w TVP3 Poznań, 15.07.2020 r.
Podczas pandemii Polacy przeszli masową transformację cyfrową, bankier.pl, 9.06.2021 r.
Eksperci: banki muszą bezpiecznie wspierać klientów, także wakacjami kredytowymi, Polskie Radio 24, 25.05.2020.
Strategiczna umowa partnerska pomiędzy firmą Microsoft a Chmurą Krajową, Polskie Radio Program 1, 5.05.2020.
Wykorzystywanie koronawirusa do nieuczciwiej gry na rynku, Radio RDC, 30.03.2020.
Domowy budżet w czasie koronawirusa, Radio RDC, 22.04.2020.
W rytmie dnia, Polsat News, 22.03.2020.
Czy pandemia koronawirusa potrwa dwa lata?, wpolsce.pl, 19.03.2020.
Jak telefony zmieniają relacje?, Wielkopolska Telewizja Kablowa, 4.02.2020.
Rozmowa na temat Black Friday, Witaj Wielkopolsko!, TVP3 Poznań, 20.11.2019.