Ekspert w zakresie marketingu, strategii marketingowej, badań marketingowych, audytu marketingowego, brandingu.
O Ekspercie
Doradca i konsultant z zakresu marketingu, specjalizuje się w marketingu strategicznym, zarządzaniu marketingowym i badaniach marketingowych. Od ponad 20 lat zawodowo związana z marketingiem, współpracowała z takimi markami jak Dekoral, Tytan, Impel, Clarena, Mactronic, Vantage Development i Tesco. Od 10 lat wykładowca akademicki, związana z Uniwersytetem WSB Merito we Wrocławiu. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Marketing i PR, absolwentka studiów podyplomowych z Nowoczesnego marketingu oraz Zarządzania sprzedażą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Absolwentka studiów III stopnia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ Professional.
Tematyka komentarzy eksperckich
- Rola i miejsce marketingu w organizacji
- Strategia marketingowa – opracowanie, wdrożenie, kontrola
- Planowanie marketingowych działań strategicznych, taktycznych i operacyjnych
- Badania rynku i badania marketingowe
- Zarządzanie marketingiem
- Zarządzanie marką
Ekspert w mediach
DIMAQ Day, czyli odpowiedź na współczesne wyzwania digitalu, Nowymarketing.pl, 18.07.2024 r.
Jak zmienia się marketing wraz z pokoleniami klientów?, Blog Okiem Praktyków, Merito.pl, 29.05.2024 r.
Jak sztuczna inteligencja zmienia marketing?, Blog Okiem Praktyków, Merito.pl, 13.05.2024 r.
Marketing jest jak Shrek – ma warstwy, Blog Okiem Praktyków, Merito.pl, 01.03.2024 r.
Jak zmienia się marketing wraz z pokoleniami klientów?, Blog Okiem Praktyków, Merito.pl, 29.05.2024 r.
Jak sztuczna inteligencja zmienia marketing?, Blog Okiem Praktyków, Merito.pl, 13.05.2024 r.
Marketing jest jak Shrek – ma warstwy, Blog Okiem Praktyków, Merito.pl, 01.03.2024 r.
Publikacje naukowe i książki
Marketing proekologiczny – narodziny nowej orientacji marketingowej czy chwilowy trend konsumencki?, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2016 r.
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Trendy. Strategie. Instrumenty, Uniwersytet Ekonomiczny w Szczecinie, 2016 r.
Strategiczny wymiar zintegrowanej komunikacji marketingowej, Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2016 r.
Kulturowe uwarunkowania strategii produktu na rynku międzynarodowym, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wrocław, 2015 r.
Wartość dla klienta determinantą skutecznej strategii marketingowej, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2015 r.
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2014 r.
Wpływ determinantów makroekonomicznych na branding branży tytoniowej, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2014 r.
Celebrity endorsement jako narzędzie komunikacji marketingowej, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2013 r.
Rekomendacje jako narzędzie wpływania na decyzje konsumentów, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2012 r.
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa a identyfikacja kluczowych czynników jego sukcesu, Trendy. Strategie. Instrumenty, Uniwersytet Ekonomiczny w Szczecinie, 2016 r.
Strategiczny wymiar zintegrowanej komunikacji marketingowej, Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2016 r.
Kulturowe uwarunkowania strategii produktu na rynku międzynarodowym, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Wrocław, 2015 r.
Wartość dla klienta determinantą skutecznej strategii marketingowej, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2015 r.
Deklarowane wartości w opinii przedstawicieli wybranych pokoleń, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2014 r.
Wpływ determinantów makroekonomicznych na branding branży tytoniowej, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2014 r.
Celebrity endorsement jako narzędzie komunikacji marketingowej, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2013 r.
Rekomendacje jako narzędzie wpływania na decyzje konsumentów, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, 2012 r.