Monitorowanie rynku i trendów rynkowych w strategiach marketingowych przedsiębiorstw, w tym analiza potencjału rynkowego. Zarządzanie komunikacją marketingową marki.
O Ekspercie
Tematyka komentarzy eksperckich
- Nowoczesne i tradycyjne techniki marketingowe
- Nowoczesne techniki komunikacji z klientem
- Strategie marketingowe w działalności przedsiębiorstw
- Komercjalizacja (wprowadzenie na rynek) nowego produktu
- Badania efektywności instrumentów marketingu-mix
- Wykorzystanie narzędzi promotion-mix do budowania strategii przedsiębiorstwa
- Wykorzystanie badań i analiz rynkowych do budowania przewagi konkurencyjnej
Ekspert w social media
Publikacje naukowe
Rola i znaczenie dominującego przedsiębiorstwa i przemysłu w regionach minokultutury gospodarczej. Analiza na przykładzie KGHM Polska Miedź S.A., Autorzy: Krzysztof Safin, Jolanta Kluba, Agnieszka Morawiak (Gasiulewicz), Leszek Cybuslki, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, 2019 r.
Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji jako element innowacyjnego zarządzania organizacją, Rozdział w: Innowacje w biznesie, Wyd. Difin, 2018 r.
Innowacja w kreowaniu wartości konsumenckich jako istotny czynnik podejmowania wyborów społeczno-ekonomicznych, Artykuł w: Forum Socjologiczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2018 r.
Informacja jako dobro publiczne - korzyści i zagrożenia wynikające z wykorzystywania nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, Rozdział w: Informacja - dobro publiczne czy prywatne? Od nadmiaru do umiaru, Wyd. Uniwersytet Opolski, 2017 r.
Nowe wyzwania. Zarządzanie wiedzą i wiekiem we współczesnym przedsiębiorstwie, Artykuł w: Praca i Zabezpieczenie Społeczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., 2015 r.
Społeczeństwo konsumpcyjne a zrównoważony rozwój konsumpcji w świetle badań własnych, Artykuł w: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2015 r.
Doświadczenie zmiany społecznej w życiu człowieka starego, Artykuł w: Opieka i wychowanie w instytucjach wsparcia społecznego: diagnoza i kierunki rozwoju, Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, 2012 r.
Religia w utrwalaniu spójności społecznej w odniesieniu do grup dyspozycyjnych, Artykuł w: Grupy dyspozycyjne w obliczu wielkiej zmiany, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2010 r.