Zbudowanie silnej pozycji na rynku w trudnych okolicznościach, jest możliwe. Udowodniły to m.in. takie marki jak: LPP S.A., Kemira, Blue Media S.A. czy 102 Group. Przedstawiciele tych firm już 14 października br. podczas 6 odsłony Konferencji progressDay - nie czekaj, działaj! opowiedzą o swoich doświadczeniach w tym zakresie. Tegoroczne wydarzenie odbędzie się w formie online.
W tym roku zmieniamy formułę konferencji, idziemy w tematy szeroko biznesowe. Chcemy dowiedzieć się, w jaki sposób budować firmę, zarządzać nią w tych trudnych czasach. Jak na kryzysie zbudować przewagę konkurencyjną i w jaki sposób kierować firmą, aby wyjść z niego zwycięsko. Do tego celu zaprosiliśmy czterech interesujących ekspertów: Maję Paradecką i Martę Siudak z Kemira Gdańsk, Tomasza Stefunko, menedżera Visual Communication CROPP, LPP S.A. oraz Arkadiusza Bulca, Business Development Manager w Blue Media, którzy nie tylko pomogli swoim firmom przetrwać pandemię, ale również swoim działaniem pokazali w jaki sposób sytuacja kryzysowa, może być wspaniałym początkiem nowej ery dla rozwoju marki.
przekonuje Tomasz Smorgowicz, opiekun merytoryczny konferencji, wykładowca WSB, ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek
Więcej na temat konferencji: