Cyfrowa transformacja to nieodłączna część współczesnej edukacji. Nowe technologie redefiniują nie tylko narzędzia dydaktyczne, ale przede wszystkim rolę nauczyciela. Czy polska szkoła jest gotowa, by temu sprostać?
Nie możemy już udawać, że sztucznej inteligencji nie ma. Ona już jest z nami i będzie naszą codziennością. Nauczyciel XXI wieku musi być gotowy, by tę zmianę zaakceptować i mądrze wykorzystać nowe technologie w edukacji.
Jolanta Serocka-Kondej, wykładowczyni Uniwersytetów WSB Merito
Kompetencje przyszłości

Uczymy się wszyscy jednocześnie – dzieci, młodzież i dorośli – a nauczyciel musi być o krok dalej, by nie tylko korzystać z technologii, ale także uczyć młodych ludzi mądrego i krytycznego podejścia do treści online
Jolanta Serocka-Kondej, wykładowczyni Uniwersytetów WSB Merito
Polska szkoła w procesie zmiany
To bardzo potrzebna rola – osoba, która będzie wspierać nauczycieli w zakresie nowych technologii, pomoże rozwiązywać problemy techniczne i inspirować do dalszego rozwoju
Jolanta Serocka-Kondej, wykładowczyni Uniwersytetów WSB Merito
Edukacja w świecie AI
Szkoła przyszłości – jaka będzie?
Marzę o szkole relacyjnej, empatycznej, w której nauczyciele i uczniowie wspólnie uczą się, jak bezpiecznie i świadomie korzystać z technologii. O szkole, w której ocena to nie tylko cyfra, ale przede wszystkim wartościowa informacja zwrotna
Jolanta Serocka-Kondej, wykładowczyni Uniwersytetów WSB Merito