ekonomia, finanse: dr Anna Semmerling

Ekspertka z zakresu ekonomii oraz finansów publicznych i samorządowych.
Marketing, innowacje, komercjalizacja: Aldona Kucner

Ekspert w zakresie marketingu, innowacji i przedsiębiorczości. Doradza jak komercjalizować wiedzę oraz wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi. Praktyk z trzydziestoletnim doświadczeniem w biznesie.
design w biznesie: mgr Piotr Wąsowski

Radca w Ministerstwie Cyfryzacji. Ekspert zarządzania kulturą w strukturach Unii Europejskiej. Doktorant w Szkole Doktorskiej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości.
ekonomia, bankowość, gospodarka: dr Rafał Płókarz

Ekspert w zakresie ekonomii i  bankowości, zmian w gospodarce i giełdowych rynków międzynarodowych.
social media w biznesie: Dagmara Pakulska

Marketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Buduje strategie, audytuje i szkoli z zakresu komunikacji w social mediach - zarówno lokalne marki, jak i globalne korporacje.
psychologia dzieci i młodzieży: Aleksandra Musielak

Psycholożka, specjalistka z zakresu psychologii dzieci i młodzieży.
logistyka: Maciej Rakowski

Ekspert w zakresie logistyki, zarządzania łańcuchami dostaw, wdrażania systemów logistycznych, transportu międzynarodowego.
event management: Lidia Popławska-Kurczyńska

Zawodowo związana z branżą eventową od 13 lat. Właścicielka agencji Eventy Diamenty, specjalizującej się w organizacji gal, konferencji i integracji firmowych oraz lokalnych scenariuszach eventowych wykorzystujących potencjał turystyczny miast.
psychologia biznesu: dr Sylwia Olszewska

Doktor psychologii z 20-letnim doświadczeniem w projektowaniu i realizowaniu autorskich szkoleń psychologicznych dla firm, urzędów, instytucji, rządowych i pozarządowych. Od 20 lat współpracuje z uczelniami w Szczecinie jako wykładowca z zakresu psychologii organizacji, ...
przywództwo i zarządzanie: Barbara Grześ

Ekspert z dziedziny przywództwa i zarządzania, specjalizuje się w szczególności w obszarze budowania i kierowania zespołami oraz rozwoju kompetencji kierowniczych. Certyfikowany coach i trener szwajcarskiej metodyki STRUCTOGRAM®.
ekonomia, finanse: dr Anna Semmerling

Ekspertka z zakresu ekonomii oraz finansów publicznych i samorządowych.
Marketing, innowacje, komercjalizacja: Aldona Kucner

Ekspert w zakresie marketingu, innowacji i przedsiębiorczości. Doradza jak komercjalizować wiedzę oraz wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi. Praktyk z trzydziestoletnim doświadczeniem w biznesie.
design w biznesie: mgr Piotr Wąsowski

Radca w Ministerstwie Cyfryzacji. Ekspert zarządzania kulturą w strukturach Unii Europejskiej. Doktorant w Szkole Doktorskiej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości.
ekonomia, bankowość, gospodarka: dr Rafał Płókarz

Ekspert w zakresie ekonomii i  bankowości, zmian w gospodarce i giełdowych rynków międzynarodowych.
social media w biznesie: Dagmara Pakulska

Marketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży marketingowej. Buduje strategie, audytuje i szkoli z zakresu komunikacji w social mediach - zarówno lokalne marki, jak i globalne korporacje.
psychologia dzieci i młodzieży: Aleksandra Musielak

Psycholożka, specjalistka z zakresu psychologii dzieci i młodzieży.
logistyka: Maciej Rakowski

Ekspert w zakresie logistyki, zarządzania łańcuchami dostaw, wdrażania systemów logistycznych, transportu międzynarodowego.
event management: Lidia Popławska-Kurczyńska

Zawodowo związana z branżą eventową od 13 lat. Właścicielka agencji Eventy Diamenty, specjalizującej się w organizacji gal, konferencji i integracji firmowych oraz lokalnych scenariuszach eventowych wykorzystujących potencjał turystyczny miast.
psychologia biznesu: dr Sylwia Olszewska

Doktor psychologii z 20-letnim doświadczeniem w projektowaniu i realizowaniu autorskich szkoleń psychologicznych dla firm, urzędów, instytucji, rządowych i pozarządowych. Od 20 lat współpracuje z uczelniami w Szczecinie jako wykładowca z zakresu psychologii organizacji, ...
3
4
5
6
7
8
9
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.