Ekspert: Poznanie własnego potencjału rozwojowego, uczenie się i oduczanie sposobem na znalezienia swojego miejsca na wciąż zmieniającym się rynku pracy

Ostatnie lata to nie tylko ogromny skok technologiczny. To również zmiana podejścia do samego procesu nauczania. Liczą się nie tylko doświadczenie i dostęp do wiedzy. Ogromną rolę zaczął odgrywać sposób przyswajania wiedzy oraz myślenia. Jak dziś dbać o samorozwój w zgod...
Ekspert: Kliencie gdzie jesteś, czyli tajemnice skutecznego marketingu

Sprzedaż od kilku lat wykazywała naturalny kierunek zmiany. Znaczna jej część z realu przenosiła się do online’u. Transformacja jednak znacząco przyspieszyła, zmieniając oczekiwania i potrzeby, ale także zachowania konsumenckie. Jak więc na nowo budować strategie wsparci...
Matura, po maturze i co dalej?

Matura za Tobą, pytanie co dalej? Wybór studiów to często niełatwa decyzja. Niezależnie od tego, czy już wiesz, jaki kierunek chcesz wybrać, czy dopiero zaczynasz szukać swojej ścieżki rozwoju, poznaj ofertę Uczelni WSB Merito w Warszawie, do niedawna Wyższej Szkoły Bank...
Ekspert: Odporność psychiczna: potrzeba czy moda?

Od kilku lat hasło odporność psychiczna jest odmieniane przez wszystkie przypadki i pojawia się w rozmaitych kontekstach. O odporności psychicznej rozmawiamy w korporacjach, na uczelniach, w szatniach sportowców, w poradniach zdrowia psychicznego. Dlaczego? Dlaczego akur...
Ekspert: Jedziesz na wakacje? Koniecznie zrób to przed wyjazdem.

Bezpieczeństwo danych w okresie wakacyjnym jest równie ważne jak bezpieczeństwo fizyczne. W dobie cyfrowej technologii, a także powszechnego korzystania z urządzeń mobilnych, zachowanie ostrożności mającej na celu ochronę naszych danych osobowych i prywatności staje się ...
5 cech dobrego PR-owca, czyli o idealnym opiekunie wizerunku marki

Według badań przeprowadzonych przez EXACTO, w Polsce działa ponad 900 agencji PR, a przychód ze sprzedaży usług PR to około 1,1 mld złotych. Skala zwraca uwagę na zakres potrzeb rynku. Świadomość wpływu wizerunku marki na sprzedaż staje się z roku na rok coraz większa, a...
Dane osobowe i finansowe na celowniku

Funkcjonowanie w społeczeństwie informacyjnym oznacza, że wiele codziennych czynności wspiera jeden lub więcej system komputerowy. Przywykliśmy do obecności urządzeń zaliczanych do szeroko pojmowanej elektroniki użytkowej, chętnie korzystamy z ich pomocy i doceniamy stop...
Dla kogo Bezpieczny Kredyt 2%?

Zakup pierwszego mieszkania to wyzwanie dla wielu młodych osób. Przy rosnących cenach nieruchomości i drożejących kredytach własne M często pozostaje jedynie marzeniem. Szansą może być rządowy program Bezpieczny Kredyt 2%.
Eskpert: Upadłość konsumencka - trend zyskujący na popularności

Do 2009 roku ogłoszenie upadłości dotyczyło jedynie podmiotów gospodarczych. Możliwość ogłoszenia upadłości przez osobę fizyczną istnieje w polskim prawie od 2016 roku. 
Symulacja obrad ONZ na Uczelni WSB Merito w Warszawie - młodzi delegaci rozwiązują globalne problemy

Na warszawskim Targówku, w murach Uczelni WSB Merito w Warszawie miało miejsce wyjątkowe wydarzenie. To właśnie przy Łabiszyńskiej 25 rozpoczęto Lelewel Model United Nations (MUN), symulacje obrad Organizacji Narodów Zjednoczonych. Trwające 3 dni spotkanie, organizowane ...
Ekspert: Poznanie własnego potencjału rozwojowego, uczenie się i oduczanie sposobem na znalezienia swojego miejsca na wciąż zmieniającym się rynku pracy

Ostatnie lata to nie tylko ogromny skok technologiczny. To również zmiana podejścia do samego procesu nauczania. Liczą się nie tylko doświadczenie i dostęp do wiedzy. Ogromną rolę zaczął odgrywać sposób przyswajania wiedzy oraz myślenia. Jak dziś dbać o samorozwój w zgod...
Ekspert: Kliencie gdzie jesteś, czyli tajemnice skutecznego marketingu

Sprzedaż od kilku lat wykazywała naturalny kierunek zmiany. Znaczna jej część z realu przenosiła się do online’u. Transformacja jednak znacząco przyspieszyła, zmieniając oczekiwania i potrzeby, ale także zachowania konsumenckie. Jak więc na nowo budować strategie wsparci...
Matura, po maturze i co dalej?

Matura za Tobą, pytanie co dalej? Wybór studiów to często niełatwa decyzja. Niezależnie od tego, czy już wiesz, jaki kierunek chcesz wybrać, czy dopiero zaczynasz szukać swojej ścieżki rozwoju, poznaj ofertę Uczelni WSB Merito w Warszawie, do niedawna Wyższej Szkoły Bank...
Ekspert: Odporność psychiczna: potrzeba czy moda?

Od kilku lat hasło odporność psychiczna jest odmieniane przez wszystkie przypadki i pojawia się w rozmaitych kontekstach. O odporności psychicznej rozmawiamy w korporacjach, na uczelniach, w szatniach sportowców, w poradniach zdrowia psychicznego. Dlaczego? Dlaczego akur...
Ekspert: Jedziesz na wakacje? Koniecznie zrób to przed wyjazdem.

Bezpieczeństwo danych w okresie wakacyjnym jest równie ważne jak bezpieczeństwo fizyczne. W dobie cyfrowej technologii, a także powszechnego korzystania z urządzeń mobilnych, zachowanie ostrożności mającej na celu ochronę naszych danych osobowych i prywatności staje się ...
5 cech dobrego PR-owca, czyli o idealnym opiekunie wizerunku marki

Według badań przeprowadzonych przez EXACTO, w Polsce działa ponad 900 agencji PR, a przychód ze sprzedaży usług PR to około 1,1 mld złotych. Skala zwraca uwagę na zakres potrzeb rynku. Świadomość wpływu wizerunku marki na sprzedaż staje się z roku na rok coraz większa, a...
Dane osobowe i finansowe na celowniku

Funkcjonowanie w społeczeństwie informacyjnym oznacza, że wiele codziennych czynności wspiera jeden lub więcej system komputerowy. Przywykliśmy do obecności urządzeń zaliczanych do szeroko pojmowanej elektroniki użytkowej, chętnie korzystamy z ich pomocy i doceniamy stop...
Dla kogo Bezpieczny Kredyt 2%?

Zakup pierwszego mieszkania to wyzwanie dla wielu młodych osób. Przy rosnących cenach nieruchomości i drożejących kredytach własne M często pozostaje jedynie marzeniem. Szansą może być rządowy program Bezpieczny Kredyt 2%.
Eskpert: Upadłość konsumencka - trend zyskujący na popularności

Do 2009 roku ogłoszenie upadłości dotyczyło jedynie podmiotów gospodarczych. Możliwość ogłoszenia upadłości przez osobę fizyczną istnieje w polskim prawie od 2016 roku. 
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.